אלונה בר און גלובס / שמעון ריקלין ואלונה בר און נצפו בפעם השנייה | TMI / מול גלובס נגד עיתונאי הארץ.

רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: כעת המולית אלונה בר און (42), . שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך.

אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . שמעון ריקלין ואלונ×
שמעון ריקלין ואלונ×" ×'ר און נצפו ×'פעם ×"שניי×" | TMI from images.maariv.co.il
אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. כעת המולית אלונה בר און (42), . אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך.

היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון.

אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. כעת המולית אלונה בר און (42), . מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו.

אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. כעת המולית אלונה בר און (42), . מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, .

רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: 29# ענת א×'מון - Power Women 2018
29# ענת א×'מון - Power Women 2018 from lists.forbes.co.il
לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. מול גלובס נגד עיתונאי הארץ.

אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ.

מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . כעת המולית אלונה בר און (42), . היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on. אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך.

אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים .

מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . Power Women 2018
Power Women 2018 from lists.forbes.co.il
רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא .

אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים.

רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. כעת המולית אלונה בר און (42), . אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף.

אלונה בר און גלובס / שמעון ריקלין ואלונ×" ×'ר און נצפו ×'פעם ×"שניי×" | TMI / מול גלובס נגד עיתונאי הארץ.. מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on.

מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא  אלונה בר און. רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: